24 Ağustos 2021 Salı

Apple iOS 14 güncellemesi Facebook Reklamlarını nasıl etkiler?

 

Konu Önizlemesi
  • önsöz
  • Apple iOS 14 güncellemesi ne olacak?
  • Apple iOS 14 güncellemesi için Facebook Reklamlarınızı Hazırlamanın Yolu:
  • Apple iOS 14 güncellemesi küçük işletmeler için Facebook Reklamlarını nasıl etkiler?
  • iOS 14 Güncellemesi ile çalışma nasıl yapılır?
  • Çözüm

önsöz

Apple iOS 14 güncellemesi yoğun Facebook Reklamlarını nasıl etkiler? Geçtiğimiz haftalarda haberleri takip ettiyseniz, muhtemelen Facebook'un teknoloji devi Apple ile ciddi bir çatışması olduğunu duymuşsunuzdur Daha kesin olmak gerekirse, Apple'ın yazılım yükseltmesi iOS14, kullanıcılar açık izin vermedikçe uygulamaların iPhone kullanıcı bilgilerini üçüncü taraflarla paylaşmasını yasaklar.

Hedefleme amaçları için Apple'ın giriş sinyaline dayalı olarak Facebook'un reklam platformuyla hemen ilişkilidir.

Apple iOS 14 güncellemesi ne olacak?

elma ios 14 güncellemesi
elma ios 14 güncellemesi

Apple, insanlar veri toplayan ve kullanıcıları izleyen herhangi bir iOS programı aldığında ortaya çıkacak yeni bir "istem" başlattı. Bilgi isteminin amacı, bireye programın faaliyetlerini izlemek istediğini bildirmek ve onlara izlemeye izin verme seçeneği sunmak olacaktır. Kullanıcı izlemeyi etkinleştirirse, program eyleme dönüştürülebilir verileri almaya devam edecektir.

Özetle, Apple, kullanıcılar eylem izlemeyi devre dışı bıraktığında, uygulamaların bu kullanıcının bilgilerini diğer 3. taraf bilgileriyle bağlayamadığını söylüyor. Bir kullanıcı bir Facebook reklamına tıklarsa ve bir reklamverenin sitesini ziyaret ederse, Facebook'un sistemlerinden gelen tüketici bilgilerini bu aktiviteye bağlayamadığını varsayalım.

Kişi, reklamverenin sitesini seçer. Bu genellikle, Facebook'un ek kullanıcılar için reklam dağıtımını en üst düzeye çıkarmak için bu kişinin reklamverenin sitesindeki etkinliğini kullanamayacağı anlamına gelir. Tüketici, reklamı tıkladıktan sonra kendi sitesine "dönüştürdüyse", reklamverene rapor veremezler.

Apple iOS 14 güncellemesi için Facebook Reklamlarınızı Hazırlamanın Yolu:

elma ios 14 güncellemesi
elma ios 14 güncellemesi
  • Alan Adınızı Onaylatın.
  • Yeniden hedefleme için Pixel optimizasyonuna güvenebilmeniz için reklamlarınızla birlikte e-posta adresleri almaya odaklanın.
  • Diğer durumlarla birlikte iOS cihazlarından ne kadar satın alma/potansiyel olduğunu öğrenmeye başlayın (Döküm raporlarını kullanın)
  • Müşterilerinize bu önlemlerle ilgili mesajlar gönderin ve bunları Alan Adlarında kullanın.
  • 8'i geçmeniz durumunda hangi Dönüşüm Fırsatlarını kullanacağınızı seçin.

Apple iOS 14 güncellemesi küçük işletmeler için Facebook Reklamlarını nasıl etkiler?

elma ios 14 güncellemesi
elma ios 14 güncellemesi

Bu yükseltmeler, her işletmenin hedeflere ulaşma, hedef belirleme ve web'de mobil cihazlarını kullanan kişilerle etkileşim kurma kapasitesini kısıtlayacaktır. Web sitenizin performansının veri değerlendirmesini, Facebook reklamlarınızı kimlerin gördüğünü kontrol etme kapasitesini ve şirketlerin pazarlama bütçeleri konusunda nasıl bilinçli kararlar aldıklarını etkileyecektir Sahip olacağı en önemli etkiler şunlar olacaktır:

  • Kullanıcılara işletmenizle veya web sitenizle olan ilgilerine göre reklamların etkili bir şekilde sunulmasını kısıtlar.
  • Dönüşümlerin ölçülmesi ve raporlanması için belirli müşterilerden toplanan bilgileri kısıtlayacaktır.
  • İşletmeler, Facebook Reklamlarının ideal sıklıkta izleyicilere iletilmesini sağlamayacak.
  • Tıklama başına maliyetin (TBM) tahmini ve optimizasyonu eskisi kadar etkili olmayacaktır.

iOS 14 Güncellemesi ile çalışma nasıl yapılır?

elma ios 14 güncellemesi
iphone ios 14 güncellemesi

Bu, tüm umutların kaybolduğu anlamına gelmez ve bu yükseltmenin çabalarınızı etkileyebileceği birçok yöntem olsa da, uzun vadede bu değişiklikleri aşmak için birçok ekonomik yöntem de vardır!

  • Şu anda iOS cihazlarından kaç tane satın alma işleminizin ve olası satışınızın geldiğine bakarak başlayın.
  • iOS cihazları hariç tutarak dönüşüm hedefli kampanyalar yürütmek
  • Dönüşüm hedeflerinin dışında kampanyalar üretin, örneğin potansiyel müşteri nesilleri
  • Yeniden hedefleme işlevleri için, e-posta reklam listenizi artırmaya odaklanın ve tıklamaya değer otomatik e-posta kampanyaları yapın.

Çözüm

Yeni sorunlar yeni alternatifler getirir. Bu yükseltmelerin korkunç olduğunu düşünebilirsiniz, ancak aslında bu heyecan verici. Tüm sektör değiştiği için ve son derece sınırlı bir süre içinde, muhtemelen bu yükseltmelere karşı koyabilecek yeni bir çift iyileştirme, geliştirme, deney yaklaşımı ve Pazarlama teknolojisi araçları bulacağız. Üstelik son dakika haberlerini takip ederseniz en çok kazanan siz olabilirsiniz.

Önümüzdeki dönemde Facebook ekibinden birçok iyileştirme ve değişiklik bekliyoruz. Durumları benimseyin ve ortaya çıkan anti-araçlara ve yaklaşımlara karşı gözlerinizi açık tutun.

Umarım bu raporu beğenmişsinizdir! Lütfen görüşlerinizi yorumlayın.

0 yorum:

Yorum Gönder