7 Aralık 2022 Çarşamba

Trafiği ve Satışları Arttırmak için 25 Ücretsiz SEO Aracı

 

Trafiği ve Satışları Arttırmak için 25 Ücretsiz SEO Aracı

Çevrimiçi içerik oluştururken içerik stratejinizin yanı sıra bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisine sahip olmanın ne kadar önemli olduğunu yeterince vurgulayamam.

Çünkü uygun bir SEO stratejisi olmadan işletmeniz neredeyse görünmezdir. Peki SEO oyununuzu nasıl doğru yapabilirsiniz?

Doğru araçlara sahip olmakla başlar.

Ve bu araçlar ücretsiz olduğunda daha da iyi.

Kelimenin tam anlamıyla yüzlerce ücretsiz SEO aracı var, ancak araç kutunuza eklemek için yalnızca en iyi ve en yararlı olana odaklanmak istiyorum.

Piyasadaki en iyi ücretsiz SEO araçlarından büyük bir örnek topladım — çok çeşitli kullanımlara sahip ve bir dizi ortak ihtiyacı karşılayan araçlar. Bu araçlar hızlı, ücretsiz ve kullanımı kolaydır.

Tüm bu araçlar 2022'de harika çalışıyor.

İşte en iyi ücretsiz SEO araçlarının 25'inin bir dökümü.

Answer the Public , insanların sorduğu soruları Google'ın otomatik tamamlama sonuçlarından alır. Konu fikirleri oluşturmak için çok kullanışlıdır.

Alakalı herhangi bir anahtar kelime girin ve Halkı Yanıtlayın, uzun kuyruklu anahtar kelime fırsatlarının yanı sıra sorulan yaygın soruların büyük bir listesini sağlayacaktır.

Ahrefs' Keyword Generator , Ahrefs tarafından sunulan ücretsiz araçlardan biridir. 170'den fazla ülkede on milyardan fazla anahtar kelimeden oluşan veritabanından herhangi bir tohum anahtar kelime veya kelime öbeği için en iyi 100 anahtar kelime fikrini alır.

Her öneri için tahmini aylık arama hacmini ve ilk on fikir için Anahtar Kelime Zorluğu (KD) puanlarını gösterir.

Muhtemelen mevcut en güçlü ücretsiz analiz aracı olan Google Analytics , web sitenizde hayal edebileceğiniz neredeyse her türlü trafiği (nereden geldiği, hangi sayfanın aldığı vb.) izler.

Yalnızca SEO için olmasa da, organik aramadan trafik alıp almadığınızı izlemek için yine de yararlı bir araçtır.

SEMrush'ın tanıtıma ihtiyacı yoktur. SEMrush, sağlam aracının ücretsiz bir sürümüne sahiptir. SEMrush, yalnızca bağlantı oluşturma için değil, anahtar kelime araştırması, sayfa içi SEO denetimleri, içerik optimizasyonları, sıralama takibi ve çok daha fazlası konusunda yardım sağlayabilir.

Ubersuggest , SEO oyununu kazanmanıza yardımcı olmak için tasarlanmış hepsi bir arada bir SEO aracıdır. Neil Patel, kısa bir süre önce Ubersuggest'i devraldı ve genel olarak ona büyük bir puan verdi.

SEO başarısının büyük bir kısmı, ne yaptığınızı, rakiplerinizin ne yaptığını ve pazardaki boşluklardan yararlanmak için stratejinizi nasıl ayarlayacağınızı bilmektir. Ubersuggest tüm bunların bir resmini çiziyor.

Araca bir anahtar kelime veya anahtar kelime grubu girin ve Google Anahtar Kelime Planlayıcı , anahtar kelime stratejinizi yönlendirmek için her türlü faydalı istatistiği size getirecektir: aylık arama hacmi, rekabet ve hatta dikkate almamış olabileceğiniz önerilen terimler.

Keyword Surfer , Google'a yazılan herhangi bir sorgu için tahmini küresel ve aylık arama hacimlerini gösteren ücretsiz bir Chrome Uzantısıdır. Kenar çubuğunda benzer anahtar kelimeleri ve ilgili terimleri de görebilirsiniz.

Bu, SERP'lerden ayrılmadan anahtar kelime araştırması ve rekabet analizi yapmanızı kolaylaştırır.

SEObility tüm sitenizi tarar ve yavaş yüklenen sayfalar, engellenen sayfalar, site haritası sorunları, teknik SEO sorunları ve çok daha fazlası gibi arama motoru optimizasyonu sorunları hakkında sizi bilgilendirir.

Genellikle bu tür şeyleri yalnızca ücretli SEO araçlarından alırsınız. Bu yüzden Seobility'nin size bu verileri ücretsiz olarak vermesi gerçekten güzel.

Bu, Yerel SEO için olmazsa olmaz bir araçtır — özellikle Google'ın hizmet verdiği bir pazarda yaşıyorsanız. Diğer şeylerin yanı sıra işletmenizi sahiplenmenize, giriş bilgilerini yönetmenize ve incelemelere yanıt vermenize olanak tanır.

İşletme profilinizi talep etmek, diğer birçok yerel SEO etkinliğinin temelini oluşturur, bu nedenle önemli bir adımdır.

Google Trendler , diğer şeylerin yanı sıra arama popülerliğindeki mevsimsel değişimleri ortaya çıkarmak için yararlı olan, zaman içindeki popüler arama terimlerini gösterir. Göreli popülerliği görmek için birden çok terimi karşılaştırın.

Screaming Frog , masaüstü tabanlı bir web sitesi tarayıcısıdır. Teknik ve sayfa içi SEO sorunlarını analiz etmek ve denetlemek için mevcut en popüler araçlardan biridir.

Ücretsiz sürümle 500'e kadar URL'yi tarayabilirsiniz.

Google'ın Mobil Uyumluluk Testi , bir ziyaretçinin sayfanızı bir mobil cihazda ne kadar kolay kullanabileceğini kontrol eder. Ayrıca, okunamayacak kadar küçük metinler, uyumsuz eklentilerin kullanımı vb. gibi belirli mobil kullanılabilirlik sorunlarını da tanımlar.

Google'ın mobil öncelikli dizine eklemeye geçmesiyle, duyarlı bir web sitesine sahip olmak her zamankinden daha önemli.

Blog yazınız için ana anahtar kelimeyi girin ve Yoast SEO, blog yazınızı arama motorları için optimize etmek üzere nasıl ince ayar yapacağınızı önerecektir.

Google Arama Konsolu , en çok kullanılan arama motorunun web siteniz hakkında ne düşündüğünü size sunar.

Web sitenizdeki teknik sorunları kontrol etmek ve düzeltmek, tıklamalar, gösterimler ve ortalama sıralama konumu gibi önemli SEO verilerini görmek, site haritaları göndermek ve daha fazlası için kullanabilirsiniz.

Pazarlama Madenciliği , Amerika Birleşik Devletleri'nde düşük bir profile sahiptir, ancak Doğu Avrupa'nın en iyi korunan sırlarından biridir.

Çok sayıda SERP verisi, sıralaması, araç raporu veya rekabet analizi almanız gerekiyorsa, Marketing Miner sizin için ağır işi yapar ve hepsini uygun raporlara yükler.

Olası fikirler için bu madenci listesine göz atın. Bu ücretli bir araçtır, ancak ücretsiz sürüm bir dizi görevi gerçekleştirmenize izin verir.

BrightLocal'ın Yerel Arama Sonuçları Denetleyicisi , şehir, kasaba ve hatta ZIP düzeyine kadar herhangi bir konumdan arama sonuçlarını gösterir.

Ülkeye bağlı olarak dili bile belirleyebilirsiniz.

Moz , gerçek mekanda faaliyet gösteren işletmenizi çevrimiçi görünümüne göre puanlamak için Google, Yelp ve Facebook dahil olmak üzere 10'dan fazla farklı kaynaktan veri toplar.

Sonuçlar, tutarsız veya eksik listelemeler için eyleme geçirilebilir düzeltmelerle eksiksiz olarak gelir.

Küçük SEO Araçları , eski zaman SEO'ları arasında favoridir. 100'den fazla orijinal SEO aracından oluşan bir koleksiyondan oluşur. Her araç çok özel bir görevi yerine getirir.

Bu koleksiyonun harika yanı, geri bağlantı ve anahtar kelime araştırması gibi daha geleneksel araç setlerine ek olarak, proxy araçları ve pdf araçları gibi bulması zor ve çok özel araçlar bolluğu bulacaksınız.

Bir blog gönderisi veya web sitesi için bir URL girin ve Copyscape size bu içeriğin çevrimiçi olarak başka nerede bulunduğunu söyleyebilir. SEO'nuzu düzene sokmanıza yardımcı olması için takip etmeniz gereken sonuçlar bulabilirsiniz.

Keyword Hero , Google Analytics'teki "(sağlanmadı)" verilerini gerçek arama anahtar kelimeleriyle değiştirmeye çalışır.

Ücretsiz katman, ayda 10 adede kadar URL'yi ve 2.000 oturumu analiz etmenize olanak tanır.

Bir SEO araştırma aracı olarak BuzzSumo harikadır . Chrome uzantısı, herhangi bir içerik parçası için güvenilir sosyal paylaşım sayısı tahminleri sağlayan mevcut birkaç araçtan biridir.

Ücretsiz bir hesapla çok fazla veri elde edemezsiniz, ancak yine de en iyi içeriğe ve trend olan verilere erişebilirsiniz. En sevdiğim araçlardan biri.

Cloudflare hakkında söylenecek o kadar çok güzel şey var ki buraya ne ekleyeceğinizi bilmek zor. Sitenizi hızlandırmak için ücretsiz bir CDN'nin yanı sıra, kolay DNS yönetimi ve yüzde 100 ücretsiz DDoS koruması sağlar.

Sonsuza kadar ücretsiz bir planla çalışabilirsiniz, ancak yükseltmeye hazırsanız, profesyonel özellikler süper harika ve inanılmaz derecede uygun fiyatlı.

SEO'lar genellikle yüksek arama hacmine sahip konuları hedefler, ancak bu zaten popüler olan konuları hedeflemek anlamına gelir. Konuları ana akıma ulaşmadan hemen önce bulup hedefleyebilseydiniz ne olurdu?

Bunu yapmak için Patlayan Konuları kullanın .

URL'nizi girin ve web sitenizin Etki Alanı Derecelendirmesini (DR) görün. Genel olarak konuşursak, sayı ne kadar yüksekse, web siteniz o kadar yetkilidir.

Yüksek bir DR'nin, daha yüksek Google sıralamalarıyla olumlu bir şekilde ilişkili olduğu gösterilmiştir.

Page Speed ​​Insights , Lighthouse'un üzerine inşa edilmiş başka bir Google aracıdır ve eklenmiş önemli bir metriği vardır: Field Data. Saha Verileri, Chrome Kullanıcı Deneyimi Raporu tarafından toplanan metrikleri kullanır, böylece sayfanızın dünya çapındaki gerçek kullanıcılarla nasıl performans gösterdiğini görebilirsiniz.

Umarım bu makale, ücretsiz SEO araçlarıyla çok şey yapabileceğinizi gösterir.
Bu ücretsiz SEO araçları başlamanıza yardımcı olacak ve bunlardan birkaçı oldukça güçlü.

Bazı sosyal medya anahtar kelime arama araçlarını ekleyin ve kitlenizin ne istediği hakkında daha fazla bilgi edinmek için daha da geniş bir ağ oluşturabileceksiniz.

Harika ücretsiz SEO araçlarını kaçırdım mı? Aşağıdaki yorumda bana bildirin.


0 yorum:

Yorum Gönder