7 Aralık 2022 Çarşamba

Etsy'de Hesap Tabloları Satarak Nasıl 280 Bin Dolar Kazandım?

 

Etsy'de Hesap Tabloları Satarak Nasıl 280 Bin Dolar Kazandım?

Etsy'deki satış istatistiklerim

2 yıldan kısa bir sürede, bu, Etsy satış tablo şablonlarından (Google E-Tablolar + Excel) elde ettiğim gelir.

Ve hiçbir şekilde elektronik tablo uzmanı değilim.

Ancak talep gören dijital ürünleri nasıl bulacağımı biliyorum ve insanların normalde yapmaları çok daha uzun sürecek bir şeyde zamandan tasarruf etmelerine yardımcı olacak.

Bunun hakkında konuşan pek fazla insan görmedim, bu yüzden sizinle en iyi ipuçlarımı paylaşacağımı düşündüm (buraya kendinize yeni bir pasif gelir akışı başlatmak için geldiğinizi varsayarak, dijital ürünler bunun için mükemmel):

1. Etsy'de düşük rekabet, yüksek talep anahtar kelimeleri bulmak için eRank kullanıyorum.

Yeni bir mağaza açıyorsanız veya mağazanız henüz fazla satış yapmamışsa ilgi çekmenin en hızlı yolu, çok sayıda insanın aradığı ama henüz çok fazla kişinin satmadığı bir şey yapmaktır.

eRank, diğer bazı Etsy anahtar kelime araçlarına kıyasla süper uygun maliyetlidir ve gerçekten ihtiyacınız olan her şeyi size verir.

2. Bu anahtar kelimelere sahip olduğumda, anahtar kelime başına birden fazla listeleme yapıyorum (bu önemli!)

Örneğin, yalnızca bir "defter tutma şablonu" satmaya çalışmak yerine, birinin birkaç farklı varyasyonunu listelerdim.

Bunun iki amacı var.

Birincisi, hangisinin en çok sattığını test etmektir.

İkincisi, birisi "defter tutma şablonu" için arama yaptığında, diğer satıcılar tarafından yapılan diğer bir grup arasında gizlenmiş benim listelerimden birini değil, listelerimin çoğunu görecek .

3. Her şablonu basit tutuyorum ve insanlara zaman kazandırmaya odaklanıyorum.

İnsanların satın alması için karmaşık bir şey yapmanıza gerek yok, güven bana!

İnsanlar, kendilerinin yapması daha uzun sürecek bir şeyde zamandan tasarruf etmek istedikleri için kendileri için hazırlanmış bir e-tablo arıyorlar.

İnsanlar ayrıca bilgilerini girebilecekleri tonlarca grafik ve yerin gözünü korkutmak istemiyor. Onu satın almak ve birkaç dakika içinde ondan bir şey çıkarmak istiyorlar!

4. İnsanların gerçekten kendilerinin yapmak istemedikleri bir çözümü satın almak istediklerini biliyorum.

Etsy'ye bakarsanız, elektronik tabloların bazen yalnızca 1 ABD Doları'na satılan yazdırılabilir PDF şablonlarına kıyasla daha yüksek bir fiyata (4-40 ABD Doları) satılma eğiliminde olduğunu göreceksiniz.

Bir e-tablo hazırlamak çok daha fazla zaman ve beceri gerektireceğinden, bunun için prim ödemeleri daha olasıdır.

5. Bir nişe odaklandım ve onun etrafında bir e-posta listesi oluşturdum.

Muhasebe veya düğün planlaması gibi bir nişe odaklanırsanız, bir dahaki sefere bir şablona ihtiyaç duyduklarında tekrar eden müşterileri mağazanıza geri getirebilirsiniz !

Bir nişe odaklandım ve herkese siparişleriyle birlikte e-posta listeme katılmaları için bir bağlantı gönderdim.

Bunun değerini görmem biraz zaman aldı, ancak birkaç ay içinde listeme bir e-posta gönderdim ve o gün 800 dolar kazandım.

Listenizde 1.000'den az kişi olduğunda Convertkit'i ücretsiz olarak edinebilirsiniz ve ben bu şekilde başladım.

İşte Etsy'de satabileceğiniz bazı e-tablo şablonları fikirleri:

  • Düğün planlamacıları
  • Muhasebe şablonları
  • alışkanlık izleyicileri
  • Temizlik kontrol listeleri
  • Kişisel bütçeleme şablonları
  • Borç geri ödeme izleyicileri
  • hayat planlayıcıları
  • Yatırım izleyicileri
  • ve şu anda yazdırılabilir olarak satılan hemen hemen her şey ... elektronik tablo biçiminde daha hızlı ve daha iyi olacağını düşündüğünüz şeyler :)

Hesap tablosu oluşturmanın göz korkutucu görünebileceğini biliyorum, ancak orada ücretsiz olarak öğrenebileceğiniz çok şey var! Grafik oluşturma, şablonları özelleştirme vb. konularda birçok ücretsiz eğitim kullandım.

Korkumun önüme çıkmasına izin verseydim 6 haneli bir gelir elde edemezdim. Gelirimdeki artış gerçekten 3 dolarlık basılabilir satıştan 20 dolarlık elektronik tablolara geçtiğimde geldi. Ve zaten oluşturduğum basit şablon paketlerini satıyordum!

PS. Şu anda yazdırılabilir ürünler satıyorsanız veya satmayı düşünüyorsanız… bazı elektronik tablolar eklemek, gelirinizi artırmanın harika bir yoludur.

0 yorum:

Yorum Gönder