EBM pazarlama Eylem Başına Maliyet Bu, satıcının bir ziyaretçi veya müşteri tarafından gerçekleştirilen her işlem için bağlı kuruluşa ödeme yapmayı teklif ettiği iki taraf arasındaki bir anlaşma olarak tanımlanır. EBM pazarlama modeli Dan Kennedy tarafından 2003 yılında kuruldu ve o zamandan beri online pazarlama en popüler yollarından biri olmuştur. EBM Pazarlama, son birkaç yılda yükselen bir trend haline geldi çünkü günün sonunda her şey dönüşümlerle ilgili.
EBM Pazarlama Nedir?
EBM pazarlamasının birincil hedeflerinden biri, yeni potansiyel müşteriler oluşturmak ve dönüşüm oranlarını artırmaktır. Bir bağlı kuruluşun verimli çalışması için, yeni potansiyel müşterilerin belirlendiği ve onları doğru ürün ve hizmetlere yönlendirmeniz gerekirken, doğru olanlara onları müşteriye dönüştürmek için en iyi yolun gösterildiği bir sistem kurmanız gerekir. EBM pazarlamasının bir diğer önemli yönü, bağlı kuruluşlarınız ve müşterileriniz arasında güven oluşturmaktır. Pazarlama kampanyalarınıza iyi bir yanıt oranı almıyorsanız, bağlı kuruluşlarınız ve müşterileriniz ürünlerinize güvenmeyecektir. Yukarıda listelenen pazarlama kurallarını takip ederek , müşteri dönüşüm oranı ile birlikte EBM kampanyanızın performansını takip edebileceksiniz .
O nasıl çalışır?
Diyelim ki çevrimiçi golf sopaları satan bir çevrimiçi mağaza arıyorsunuz. Tüm ürünleri gözden geçiriyorsunuz ve bazı ürünlerin satın almak için tıklayabileceğiniz açık ve net bir düğme olmadığını fark ediyorsunuz. Bu ürünler genellikle, iyi sonuçlar elde etmek için normalde yüksek hacim seviyelerine güvenen posta siparişi perakendecileri tarafından satılmaktadır. Ürün seçimleri çok geniştir ve dönüşüm yapacak doğru ürün veya ürün kombinasyonunu bulmak zordur. Mantıklı çözüm, şirkete sizi dönüştürme şansları olup olmadığını doğrudan sormak olacaktır. Bunu yapmak için şirkette bir hesap oluşturmanız, bir web semineri veya bilgi ürünü veya ücretsiz deneme teklifi aramanız gerekir.
EBM Pazarlamasının Faydaları
EBM pazarlamasının tüm amacı dönüştürmektir ve bunu yapabilmek için, kullanıcılarınızın istek ve ihtiyaçlarını ve bu ihtiyaçları en iyi nasıl karşılayabileceğinizi anlamanız gerekir. Ancak, gerçekten faydalanabileceğiniz EBM pazarlamasının en önemli avantajlarından bazılarını paylaşmak istiyorum. Bir EBM pazarlama kampanyası yürüttüğünüzde, paranızın karşılığını daha fazla alırsınız. Hedef kullanıcılarınız için büyük miktarda statik içerik üretmek için para harcamak yerine, oluşturduğunuz içerik daha kaliteli ve daha ilgi çekici olduğu için aynı bütçeden daha fazla dönüşüm elde edebilirsiniz. Hedef kitlenizi bulma Mailchimp gibi mailchimp kayıtları sunan bir web sitesi ile EBM pazarlaması, erişiminizi daha geniş bir kitleye ulaştırmanıza olanak tanır.
EBM Pazarlamasının Zorlukları
Peki EBM Pazarlama neden hala popüler bir pazarlama stratejisi olarak görülüyor? Onu popüler bir pazarlama stratejisi yapan faktörler nelerdir? Cevap basit: Dönüşüm oranı. EBM pazarlama stratejisi, satışları ve dolayısıyla dönüşümleri artırmak isteyen işletmeler için çok uygundur. Bir şirketin tek yapması gereken, sundukları ürün veya hizmet hakkında bulabilecekleri her ilgili web sitesi ve İnternet kaynağıyla iletişim kurmaktır. Bir sonraki adım, web sitesini ziyaret edenlerin e-posta adreslerinden ayrılmalarına neden olacak bir yarışmayı veya çekilişi tanıtmaktır. Ziyaretçiler e-posta adreslerini bıraktıktan sonra, satıcı onlarla iletişim kurabilir ve bir anlaşma yapabilir. Potansiyel bir müşteri sitelerini ziyaret ettiğinde ve bununla ilgili işlem yaptığında ücretlendirilirler.
Çözüm
EBM pazarlaması, işletmeler için en hızlı büyüyen pazarlama tekniğidir ve karmaşık olsa da herkes tarafından anlaşılabilir. Artık EBM pazarlamasının neden bu kadar popüler olduğunu bildiğinize göre ve bu konuda uzman olmak istiyorsanız farklı stratejiler denemeye başlamanız gerekiyor.
0 yorum:
Yorum Gönder