Semrush Guru ve profesyonel aboneliklerden tasarruf etmek ve web sitenizin Google'daki varlığını hızla artırmak için SEMrush ücretsiz deneme sürümünü mü arıyorsunuz? Herkesin Google'da ilk sayfada çıkmak istediğini biliyorum ve web sitenizin performansını artırmak için SEMrush almak istiyorsanız doğru sayfadasınız.
Burada, GURU ve PRO planının ücretsiz deneme sürümünü edinebileceğiniz özel bir SEMrush ücretsiz deneme teklifini paylaşıyoruz.
Yani şimdi web siteniz için mükemmel ve güçlü SEO aracını bulmak için burada ve orada dönmenize gerek yok. Az önce doğru sayfaya geldiniz!
SemRush, PRO & GURU planlarının 14 günlük ücretsiz deneme sürümünü sunuyor. Tek yapmanız gereken yukarıda paylaştığımız bağlantıya tıklamak ve sizin için en güçlü SEO aracının özel ücretsiz deneme sürümüyle SEMrush indirim sayfasına gideceksiniz.
En şaşırtıcı kısım, ücretsiz deneme süresine hak kazanmak için herhangi bir Kupon Kodu kullanmanıza gerek olmamasıdır. Semrush denemenizi ücretsiz olarak etkinleştirmek için aşağıdaki bağlantıya tıklamanız yeterlidir.
SEMrush nedir?
Bir adım daha ileri gitmeden ve SEMrush ücretsiz deneme sürümünü almadan önce, SEMrush'ın ne olduğunu, neler yapabileceğini ve web sitemizin Google'daki varlığını optimize etmek için nasıl yararlı olabileceğini bilmeliyiz?
SEMrush, web sitemizin Google'daki varlığını optimize etmeye yardımcı olan güçlü bir SEO aracıdır. İster anahtar kelime araştırması, ister rakip analizi veya Google Reklam kampanya optimizasyonu konusunda uzmanlaşmak isteyin, hepsini tek bir tabakta sunarsınız. Araç ayrıca , sayfadaki her bir optimizasyona odaklanarak içeriği daha etkili bir şekilde yazmanıza yardımcı olacaktır .
Peki bu benim projem için doğru araç mı? Bu aracı keşfetmek için zaman, enerji ve para harcamaya değer mi? Bunlar zihninizde dolaşan en zor sorulardan bazılarıysa, endişelenmenize gerek yok.
Hepinizi bu yazıda ele aldık. Yapmanız gereken tek şey sıkı oturmak ve ihtiyacınız olan tüm cevapların sonuna kadar gönderiyi okumak!
Dalmadan önce, SEMrush'ın bilinen en iyi SEO araçlarından biri olduğunu ve bunu tüm web sitelerim için kişisel olarak kullandığımı hatırlatmama izin verin . Rakipleri çok olmasına ve hatta birkaç tanesini kullanmama rağmen, dünyanın dört bir yanından teknisyenleri kendine çekmek için harika özellikleri ile birinci sınıftaki yerini tutmayı başardı.
Bu aracı kullanmayı neden tercih ettiğimin tüm avantajlarına bir göz atalım.
Bu aracın birçok özelliği olmasına rağmen, burada sadece SEMrush'ta en çok sevdiğim avantajları paylaşıyorum;
- Anahtar Kelime Araştırması : Bir SEMrush hesabıyla, rakiplerinizin Google'da sıraladığı eksiksiz bir anahtar kelime veritabanı bulmanıza yardımcı olan harika anahtar kelime araştırma aracına erişebilirsiniz.
- Organik Araştırma : Sitenizdeki trafik, sıralandığı anahtar kelimeler hakkında çılgın arama sonuçları veren bir organik araştırma seçeneği elde edersiniz ve en sevdiğim kısım, trafiğin web sitenizden elde ettiği tahmini toplam gelirdir.
- Bağlantı Oluşturma Aracı (Favorim) : SEMRUSH size ayrı bir geri bağlantı oluşturma aracı sağlar. Dolayısıyla, yeni başlayan biriyseniz ancak geri bağlantı oluşturmanın önemini iyi biliyorsanız, doğru yolu bulmak için kesinlikle dolaşmanıza gerek yoktur.
- Geri Bağlantı Denetimi : Bu seçenekler, web sitenize verilen geri bağlantıları sürekli olarak izlemenize ve zaman zaman sitenizin iyiliği için artık olmayanları kaldırmanıza yardımcı olur.
Ve diğer pek çok şaşırtıcı avantajla, web sitenizi sıralamanın en iyi yolunu elde edersiniz.
SEMrush Ücretsiz Deneme Paketi Nasıl Etkinleştirilir?
Buraya kadar geldiyseniz, kuşkusuz SEMrush'ın tüm faydalarını kullanmakla ilgileniyorsunuz.
Öyleyse, planı etkinleştirme sürecine hızlı bir şekilde başlayalım. Ve güven bana, bu roket bilimi değil, sadece aşağıdaki tüm adımları izleyin ve gitmeye hazırsınız.
Adım 1: SEMrush'ın ücretsiz denemesinden yararlanmak için önce buraya tıklamanız gerekir . Bu bağlantıya tıkladığınızda, sizi otomatik olarak SEMrush giriş sayfasına gönderecek (ve kupon kodunu sizin için etkinleştirecektir!).
Şimdi SEMrush hesabınızı oluşturmak için e-posta kimliğinizi girin.
Adım 2: Yeni sayfada, sağ tarafta özellikle sizin için uygulanmış ve kullanılmış kupon kodu ile deneme paketinizin faturasını göreceksiniz.
Ve aşağıdaki tarafta, deneme paketiniz sona erdiğinde daha fazla plan aktivasyonu için banka veya kredi kartınızın ayrıntılarını doldurmanız istenecektir.
Adım 3: Sizden istendiği gibi tüm detayları doldurun ve tamamen güvenli bir site olduğu için endişelenmeyin. Aşağıda paylaştığım görselin sağ tarafında SEMrush Guru planının 14 günlük ücretsiz deneme sürümünü aldığımı görebilirsiniz.
Ayrıca SEMrush planınızın iptali konusunda endişelenmeyin. SEMrush'tan memnun kalmazsanız, deneme paketi sona ermeden önce aboneliğinizi e-posta göndererek veya kontrol panelinden istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Adım 4: Ayrıntılar sayfasındaki bilgileri doldurduktan sonra (yukarıdaki resimde gösterildiği gibi), yeşil renkte gösterilen “sipariş ver” düğmesine tıklayın. Sadece size hatırlatmak için, sizin için tamamen ücretsiz bir paket. Bu yüzden, bu altın deneme döneminde sadece dalın ve ondan en iyi şekilde yararlanın.
Tebrikler! Artık orada bulunan tüm avantajlar için kendinizi başarıyla kaydettiniz.
Pekala, artık gizli odanın anahtarı sende olduğuna göre, bu harika fırsattan en iyi şekilde yararlanmak için üzerinde nasıl düzgün çalışacağını bilmelisin.
Neden SEMrush?
Her zaman bir “ NE, NEDEN ve NASIL ” sorusuna sahip olmak oldukça akıllıcadır , bunlar başarının anahtarıdır.
Başlamadan önce herhangi bir konuda soru sormanın seçiminiz için en önemli karar verici olduğuna inanıyorum. Tüm sorularınıza doğru cevabı alırsanız, kesinlikle doğru yoldasınız demektir.
Ücretsiz olsa bile 14 gün boyunca hala zamanınızı ve enerjinizi harcıyorsunuz. Bu nedenle, daha sonra pişman olmaktansa emin olmak daha iyidir ve makalenin bu bölümünü yazmamın nedeni de budur.
“ NEDEN SEMrush ” ı biliyorsanız , o zaman “ Nasıl ”ın daha hızlı büyümenize yardımcı olacağını kesinlikle bileceksiniz ve hedefimiz tam olarak bu.
SEMrush'u neden kullanmanız gerektiğine dair uzun bir neden listesi olmasına rağmen, burada başlangıçta odaklanmanız gerekenleri listeliyorum.
1. Anahtar Kelime Araştırması
SEMrush kullanmanın en iyi yanı budur. Bir Google anahtar kelime planlayıcı kullanmanın yanı sıra, makalenizi yayınlamadan önce optimize etmek için kullanabileceğiniz anahtar kelimeleri bulmak için bu daha doğru ve çok araştırılmış araca geçin.
TBM hacmini, toplam aylık aramayı, o anahtar kelimede sıralamanın zorluğunu ve ilgili diğer anahtar kelimeleri de öğrenirsiniz. Anahtar kelimelerin tam listesini daha sonra kullanmak üzere bir google sayfasına kolayca indirebilirsiniz.
2. Parkur Projesi
Tek yapmanız gereken “ proje ekle bölümüne ” web sitenizin adresini girmek ve web sitenizde devam eden değişiklikleri kolayca takip edebilirsiniz.
SEO, PPC, sosyal medya ve içerik pazarlama faaliyetlerini belirli bir web sitesinde yönetmek için yaklaşık 12 araçla. Bir tampon, kendinizi tüm rakiplerinizden ayırmak için bir dizi sağlam algoritma elde etmenizi sağlar.
3. SEO Yazma Asistanı
Yazınızın ne kadar etkili olduğunu merak ediyorsanız artık size rehberlik edecek bir yardımcınız var. SEO yazma yardımcısı aracı, daha iyi sıralama için hatalarınızı bulmanıza ve düzeltmenize yardımcı olacaktır.
Bu özelliğin en iyi yanı, bir şeyler üzerinde çalışırken kolaylık sağlamak için google docs veya WordPress sayfası ile bir eklenti olarak da kullanabilmenizdir.
4. İçerik Pazarlaması
Çok iyi biliyorsun ki, pazarlama yapmadan güzel bir yazı yazmanın bir faydası yok. Doğru kitleye ulaşmadığı sürece yeterince övgü almaz.
İlgi çekici içerik yazmak için hızlı bir şekilde yeni fikirler edinebilirsiniz. Bu basit araç ile makalenizin performansını kolayca yönetebilir ve aynı zamanda markanızın varlığını analiz edebilirsiniz.
5. GAP Analizi
Bu araç, rakiplerinizin sıralandığı bir liste bulmanıza yardımcı olacaktır; bu, eğer sıralanabilirlerse, siz de yapabileceğiniz anlamına gelir.
Rakibinizin etki alanını girmeniz yeterlidir ve Google'da sıraladıkları anahtar kelimelerin bir listesini alırsınız. Bu şekilde, bir rakibinizi mümkün olan en kolay şekilde yenmenize yardımcı olmak için anahtar kelime ana listenizi oluşturabilirsiniz.
6. Backlink Üretimi
Listede üst sıralarda yer almak için yalnızca iyi bir çalışmaya değil, aynı zamanda insanların içeriğiniz hakkında bilgi sahibi olmasını sağlayacak bir tavsiye listesine de ihtiyacınız var.
SEMrush, çevrimiçi varlığınızı daha iyi hale getirmenize yardımcı olmayı amaçladığından, sitenizi yönlendirmeler için bağlamanıza da izin verir.
Rakibinizin etki alanında arama yapabilir ve aldıkları geri bağlantıya bakabilirsiniz ve benzer şekilde bu web sitelerine de bağlantı verebilirsiniz.
7. Anahtar Kelime Zorluk Aracı
Yazmaya başlamadan önce, doğru anahtar kelimeyi kullanıp kullanmadığınızı bilmeniz gerekir.
Bu nedenle, belirli bir anahtar kelimenin zorluğunu kontrol etmek için bu aracı kullanın, o anahtar kelimede sıralamanızın ne kadar zor olabileceğini size söyleyecektir.
Ayrıca, önce hangisine odaklanacağınızdan emin olmak için aynı anda birden fazla anahtar kelime arayabilirsiniz.
8. SEO İçerik Şablonu
Bu araç, Google'da belirli bir anahtar kelimeyi analiz etmenize yardımcı olur ve ardından daha iyi sıralama için bu anahtar kelime üzerinde nasıl çalışmanız gerektiğine dair bir fikir verir.
İlgili semantik anahtar kelimeler, geri bağlantılar, okunabilirlik puanı, SEO optimizasyon ipuçları ve çevrimiçi varlığınızı geliştirmek için daha birçok öneri hakkında bir fikir edinirsiniz.
Özetlemek gerekirse, 4.000.000 SEO uzmanının daha iyi bir sonuç, anahtar kelime fikirleri ve yeni fırsatlar için SEMrush kullandığını söylememe izin verin.
Tersine mühendislik aracı olduğu için, rakiplerinizi yenmek için kullanılabilirliğini inkar edemezsiniz.
İlk sıralamanızdan başlayarak, onu iyileştirmenin sağlıklı sürecine kadar, birden fazla web sayfasında gezinmeden hepsini tek bir yerde alırsınız.
O halde, artık “ Neden SEMrush”, o zaman neden beklemeyi bildiğinize göre , ücretsiz denemenizi başlatmak için aşağıdaki bağlantıya tıklayın.
SEMrush Hesap Planları
SEMrush'tan elde edebileceğiniz tüm faydaları okuduktan sonra, SEMrush'ta bir ömür boyu planı etkinleştirmeyi asla inkar edemezsiniz.
Fakat bekle! Deneme paketi bittikten sonra size sunulan planların neler olduğunu veya hangi deneme paketini seçmek istediğinizi biliyor musunuz?
Burada, aralarından seçim yapabileceğiniz her iki önemli plan hakkında da ayrıntılı olarak açıkladık. Planlarla ilgili eksiksiz ayrıntılarla, doğru seçimi yapmak çok kolaylaşıyor.
Tüm SEMrush planları, pazarlama ihtiyaçlarınızı artırmak için 40'tan fazla gelişmiş araç ve özellik içerir.
1. SEMrush Pro Ayrıntıları
Teknoloji dehası olmayan yeni başlayanlar için, yolculuğunuzun başında seçim yapmak iyi bir plan. Sınırlı bir bütçe seçeneği olan serbest çalışanlar, yeni başlayanlar ve şirket içi pazarlamacılar için özel olarak tasarlanmıştır.
Ayrıca cebinizde biraz daha az hantal olacaktır. Çevrimiçi varlığınızı geliştirmek için iyi bir şekilde kullanabileceğiniz özelliklerin bir listesini alırsınız.
Ayrıca, bu plana bağlı kalmak mı yoksa daha yüksek bir sürüme geçiş yapmak mı istediğinizden emin olmak için yolculuğunuzun başlangıcında 14 günlük bir deneme paketi alırsınız. İşte erişebileceğiniz özelliklerin listesi:
- Her etki alanı veya anahtar kelime araştırması için rapor başına 10.000 sonuç.
- Maksimum 500 anahtar kelime ve beş kampanya için anahtar kelime takibi .
- Arama sonucunu CSV, XLS ve PDF'ye taşıma seçeneği.
- ANALİTİK RAPOR : Anahtar kelime araştırması, organik araştırma, reklam araştırması, görüntülü reklamcılık ve geri bağlantılar.
- ARAÇLAR : Anahtar Kelime ve Backlink Boşluğu, Anahtar Kelime Sihirli Aracı, Anahtar Kelime Zorluk Aracı, TBM Haritası, Grafik Aracı, Konu Araştırması, Pazarlama Takvimi ve Raporlarım.
- PROJELER : Konum izleme, Site Denetimi, Sosyal Medya İzleyici, Sosyal Medya Posteri, Marka İzleme, Sayfa İçi SEO Denetleyicisi, Backlink Denetim Aracı, Bağlantı Oluşturma Aracı, Organik Trafik Analizleri, İçerik Analizörü, PPC Anahtar Kelime Aracı ve Reklam Oluşturucu.
- Ayda 250 anahtar kelime metrik güncellemesi.
- Ayrıca “ düzenle ” seçeneğine erişimi olan projenizi ekip arkadaşlarınızla paylaşma seçeneğine de sahip olursunuz .
- Her ay sabit bir tarihte otomatik olarak sabit e-posta adreslerine gönderilmek üzere 5 planlanmış PDF raporuna erişebilirsiniz.
- Ayrıca hesabınız için ayda yalnızca 70 ABD Doları karşılığında fazladan bir kullanıcı daha satın alabilirsiniz.
2. SEMrush Guru Planı
Pekala, bu alanda olduğunuzdan bu yana bir süre geçtiyse, yükselmek için daha iyi bir plana ihtiyacınız var, temel bir plan tüm ihtiyaçlarınızı karşılamayacaktır.
Bu nedenle, çalışma alanınızı geliştirmenize ve genişletmenize yardımcı olacak bu amazon planıyla buradayız.
KOBİ'ler ve büyüyen pazarlama ajansları için, gelecekte daha iyi bir sonuç için bu plan izlenmelidir. Bu plan profesyonel bir planın neredeyse iki katı ücrete sahip olsa da, güven bana, yatırım yaptığınız her bir dolara değer.
Ayrıca, istediğiniz her şeyi elde ettiğinizden emin olmak için profesyonel planla aynı olan bu planda 14 günlük ücretsiz deneme süresi alırsınız. Erişeceğiniz özelliğin kısa bir listesi:
- Her etki alanı veya anahtar kelime araştırması raporu başına 30.000 sonuç.
- Maksimum 1500 anahtar kelime ve 15 alan adına anahtar kelime takibi.
- Arama sonucunu CSV, XLS ve PDF'ye taşıma seçeneği.
- ANALİTİK RAPOR : Anahtar kelime araştırması, organik araştırma, reklam araştırması, görüntülü reklamcılık ve geri bağlantılar.
- ARAÇLAR : Anahtar Kelime ve Backlink Boşluğu, Anahtar Kelime Sihirli Aracı, Anahtar Kelime Zorluk Aracı, TBM Haritası, Grafik Aracı, Konu Araştırması, Pazarlama Takvimi ve Raporlarım.
- PROJELER : Konum izleme, Site Denetimi, Sosyal Medya İzleyici, Sosyal Medya Posteri, Marka İzleme, Sayfa İçi SEO Denetleyicisi, Backlink Denetim Aracı, Bağlantı Oluşturma Aracı, Organik Trafik Analizleri, İçerik Analizörü, PPC Anahtar Kelime Aracı ve Reklam Oluşturucu.
- Ayda 1000 anahtar kelime metrik güncellemesi.
- Ayrıca “ düzenle ” seçeneğine erişimi olan projenizi ekip arkadaşlarınızla paylaşma seçeneğine de sahip olursunuz .
- 20 planlanmış PDF raporuna ve ayrıca her ay sabit bir tarihte otomatik olarak sabit e-posta adreslerine gönderilecek markalı şirket raporlarına erişebilirsiniz.
- Ayrıca hesabınız için ayda sadece 140 ABD Doları karşılığında 2 ek kullanıcı daha satın alabilirsiniz.
- ÇOK HEDEFLEME : Aynı yerde birden fazla cihaz için sıralama izleme verileri toplama yeteneği. Her gün 5000 analitik raporu oluşturabilirsiniz.
2. SEMrush İş Planı
Pekala, eğer çok daha büyük bir ölçekte bir iş yürütüyorsanız ve her bir adımı tamamlamanız gerekiyorsa, o zaman kesinlikle daha iyisine ihtiyacınız var ya da hepsini örtmek için mükemmel bir plan demeliyim.
Bu plan kesinlikle geride tek bir detay bile bırakmayacaktır. Bu, açıkça ajanslar, e-ticaret projeleri ve kapsamlı bir web varlığına sahip işletmeler içindir. Profesyonel ve guru planında geride kalan tüm özelliklere kapsamlı erişim elde edersiniz.
Tek olumsuz yanı, bu planda ücretsiz deneme paketi alamamanızdır. Buna yalnızca tüm ihtiyaçlarınızı karşılamak için bir Guru planından daha fazlasına ihtiyacınız olduğundan emin olduğunuzda abone olun. Bu planda alacağınız özelliklerin listesi:
- Her etki alanı veya anahtar kelime araştırması raporu başına 50.000 sonuç.
- Maksimum 5000 anahtar kelime ve 25 alan adına anahtar kelime takibi.
- Arama sonucunu CSV, XLS ve PDF'ye taşıma seçeneği.
- ANALİTİK RAPOR : Anahtar kelime araştırması, organik araştırma, reklam araştırması, görüntülü reklamcılık ve geri bağlantılar.
- ARAÇLAR : Anahtar Kelime ve Backlink Boşluğu, Anahtar Kelime Sihirli Aracı, Anahtar Kelime Zorluk Aracı, TBM Haritası, Grafik Aracı, Konu Araştırması, Pazarlama Takvimi ve Raporlarım.
- PROJELER : Konum izleme, Site Denetimi, Sosyal Medya İzleyici, Sosyal Medya Posteri, Marka İzleme, Sayfa İçi SEO Denetleyicisi, Backlink Denetim Aracı, Bağlantı Oluşturma Aracı, Organik Trafik Analizleri, İçerik Analizörü, PPC Anahtar Kelime Aracı ve Reklam Oluşturucu.
- Ayda 5000 anahtar kelime metrik güncellemesi.
- Ayrıca “ düzenle ” seçeneğine erişimi olan projenizi ekip arkadaşlarınızla paylaşma seçeneğine de sahip olursunuz .
- 50 planlanmış PDF raporuna ve ayrıca her ay sabit bir tarihte otomatik olarak sabit e-posta adreslerine gönderilecek markalı şirket raporlarına erişebilirsiniz.
- Ayrıca, tamamen ve özel bir özellik olan beyaz etiketli PDF raporlarına ve Google veri stüdyosu entegrasyonuna da sahip olursunuz.
- Ayrıca hesabınız için ayda sadece 140 ABD Doları karşılığında 9 ek kullanıcı satın alabilirsiniz.
- ÇOK HEDEFLEME : Aynı yerde birden fazla cihaz için sıralama izleme verileri toplama yeteneği. Her gün 10.000 analitik raporu oluşturabilirsiniz.
SEMrush fiyatlandırması hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız , SEMrush fiyat karşılaştırma sayfasını ziyaret etmek için buraya tıklamanız yeterlidir .
Abonelik Nasıl İptal Edilir?
Eh, tüm bu planlara direnmek zor, ancak tüm ihtiyaçlarınıza uygun bulmasanız bile, istediğiniz zaman aboneliğinizi kolayca iptal edebilirsiniz. Birine abone olmaktan çok daha basittir.
Tek yapmanız gereken mail@semrush.com adresine aboneliğin iptali için bir talep göndermek.
Talebinizi alır almaz kabul edecekler. Bu, beğenmeseniz bile deneme paketini kolayca kullanabileceğiniz anlamına gelir.
SEMrush'ın Rakipleri
Pekala, bu planları karşılamanıza gerek yok, her zaman daha ucuz bir ikame seçebilirsiniz.
Pek çok ikame, SEMRUSH'a rakip olarak iyi görünse de, sonunda hiçbirinin SEMRUSH'un etkinliğini aşamayacağını göreceksiniz. Ama paranız yetiyorsa mutlaka piyasada bulunan diğerlerini tercih edebilirsiniz.
WordPress kullanan çoğu kişi Ahrefs kullanmayı tercih eder. Diğerleri Spyfu ve Ubersuggest'i de kullanırken. Ama en iyisini istediğinizde hiçbir şey SEMrush'ı yenemez. Sadece bazılarını adlandırmak gerekirse, bunlardan birkaçı:
- Ahrefler
- casus
- Ubersöner
- Moz
- Anahtar kelime sörfçü
- uzun kuyruk profesyoneli
Sık Sorulan Sorular (SSS)
1. Aboneliğimi Ücret Almadan Ne Zaman İptal Etmeliyim?
SEMrush aboneliğinizi, deneme sürenizin son gününden önce, ancak herhangi bir ücret kesintisinden kaçınmak için sona ermeden önce kolayca iptal edebilirsiniz.
Deneme süreniz sona erdiğinde, aboneliğinizi iptal etmeleri için onlara e-posta gönderebilir veya aboneliği iptal etmek için fatura sayfasına gidebilirsiniz.
2. Deneme Süresinde Bile Kart Bilgilerimi Eklemek Gerekli mi?
Evet, SEMrush'ın ücretsiz deneme sürümünü sizin için etkinleştirmek için kredi veya banka kartı bilgilerinizi eklemeniz gerekiyor. Ancak SEMrush ile daha fazla devam etmek istemiyorsanız, deneme süresinden önce aboneliğinizi iptal edebilirsiniz ve bunun size hiçbir maliyeti olmayacaktır.
Çevrimiçi bir web sitesine kart bilgilerini girmekte tereddüt eden biriyseniz, Net kartları eklemeyi de deneyebilirsiniz (işe yarıyorsa) – ancak normal kart bilgilerinizi eklemenizi tavsiye ederim – çünkü tüm sanal kartlar tarafından kabul edilmez. SEMrush.
3. SEMrush Pro, Guru ve İş - Hangi Plan Benim İçin İyi?
Her şey ihtiyacınıza ve projenizin türüne bağlıdır. Tüm planları faydalarıyla birlikte paylaştık - ancak hangi planı tercih etmek istediğinize karar verecek olan sizsiniz.
Ancak SEMrush'a yeni başlıyorsanız ve benden en iyi planı soruyorsanız, “ Pro Plan ” ile başlamanızı tavsiye ederim . Bu plan birçok avantajla birlikte gelir ve yeni başlayanlar için en iyisidir ve seçeneklerle kafanız karışmaz.
4. SEMrush Ücretsiz Deneme Sürümü Nasıl Alınır?
SEMrush ücretsiz deneme sürümünü etkinleştirmek kolaydır, SEMrush guru denemesini etkinleştirmek için bağlantıyı ve 14 gün boyunca SEMrush pro denemesini etkinleştirmek için bağlantıyı paylaştık. Ücretsiz denemenizi etkinleştirmek için düğmeye tıklayabilirsiniz.
Linki burada da paylaşıyoruz. Buraya tıklamanız yeterlidir ve sizi ücretsiz SEMrush denemenizi etkinleştirebileceğiniz SEMrush'ın ücretsiz deneme sayfasına yönlendirecektir.
5. Planımı İstediğim Zaman Yükseltebilir/Düşürebilir miyim veya Planımı İptal Edebilir miyim?
Evet, %100 para iade garantisi ile aktivasyondan sonraki 7 gün içinde aboneliği kolayca yükseltebilir, düşürebilir ve hatta iptal edebilirsiniz.
Bu araç SEO için en güçlü araçlardan biri olduğu için aboneliğinizi iptal etmenize gerek olduğunu düşünmüyorum. Ancak bunun sizin veya ekibiniz için doğru şekilde çalışmadığını düşünüyorsanız, 7 gün içinde destek oluşturabilir veya hatta geri ödeme için onlara e-posta gönderebilirsiniz.
6. Daha İyi, Aylık veya Yıllık Plan Nedir?
Henüz araçtan emin değilseniz, yukarıda paylaştığım SEMrush denemesini bir kez denemenizi ve ona göre karar vermenizi tavsiye ederim.
Ancak bana sorarsanız, yıllık planı almanızı şiddetle tavsiye ederim - çünkü yıllık planda kolayca ekstra %16 indirim alabilirsiniz. Ancak yine de aylık abonelikle başlamanızı ve semrush kullanmayı sevdikten sonra yıllık plana geçmenizi öneririz.
Sonuç
Bu altın fırsatı yakalamak için asla geç değildir; sadece bir tık uzaktasınız. SEMrush gurusu veya profesyonel deneme ücretsiz deneme sürümünü etkinleştirmek için yukarıda paylaştığımız bağlantıya tıklamanız yeterlidir.
Ve makalenin bu kadar sonuna geldiğinize göre, umarız tüm sorularınızın cevaplarını almışsınızdır.
Pazardaki yaklaşık 11 yıllık tecrübesi, iki kıtada yedi ofisi ve dünya çapında yaklaşık 5.000.000 aktif kullanıcısı ile şüphesiz tüm teknoloji uzmanları için küresel bir platform olarak ortaya çıkmıştır.
Şimdi bu geniş topluluğun bir parçası olma ve yeni zirvelere ulaşma şansın. Ve başarınızın ses çıkarmasına izin verin ve SİZİN yapabileceğinize inanıyoruz .
ÖZET
SEMrush, bağlantı kurma, anahtar kelime araştırması, web sitesi denetimi, rakipleriniz tarafından kullanılan anahtar kelime stratejisini izleme ve daha birçok konuda size yardımcı olacak güçlü bir SEO aracıdır.
SEO için en güvenilir araçlardan biridir ve “Biz” de dahil olmak üzere tonlarca İnternet Pazarlamacısı tarafından tavsiye edilmektedir. Ben şahsen bu aracı bağlantı kurma çalışmalarım, web sitesi denetimleri yapmak, içeriği analiz etmek, sosyal medyadaki gönderileri planlamak ve başka hiçbir araçla hayal edemediğim çok daha fazlasını yapmak için kullanmayı tercih ediyorum.
Bu SEMrush ücretsiz deneme sürümünü kullanabilir ve web sitenizin SEO'sunu kolayca artırmanıza nasıl yardımcı olabileceğini kendiniz kontrol edebilirsiniz.
ARTILARI
Araçlarını sürekli olarak yeniliyorlar ve sürekli olarak pek çok yeni geliştirme yapıyorlar.
Web sitenizi optimize etmek ve web sitenizin SEO'sunu verimli bir şekilde yönetmek için güçlü SEO araçları.
Rekabetçi araştırma: En iyi rakiplerin çabalarını hangi organik ve ücretli anahtar kelimelere odakladığını keşfetmek.
EKSİLERİ
Bu kadar çok güçlü araç ve özellik ile bazen araç pazarlamacılar için kafa karıştırıcı olabilir.
Bazen anahtar kelimeler ve geçmiş anahtar kelimeler doğru değildir ve kapalı görünüyor.
0 yorum:
Yorum Gönder